Ellen van Benthem

Bij Hotel Beaumont ontdekte Ellen van Benthem, partner van Kevin, waar haar hart lag. “Het was niet eens zozeer de horeca waar mijn interesse lag, maar bij de klant. Daar ben ik mij bewust van geworden bij Beaumont. Waarom is een klant tevreden en wat moet je daarvoor doen? Het zit ‘m vaak in kleine dingen. Goed luisteren naar wat zijn behoefte is en dat vertalen naar je dienstverlening. Ik wilde een nieuwe uitdaging, maar niet in een ander hotel. Ik zou alles afmeten aan Beaumont, waar ik een geweldige tijd heb gehad.

Er werd een winkel van H&M geopend in Maastricht. Mijn moeder tipte me, ‘is dat niks voor jou?’. Ik twijfelde, wilde ik in een winkel werken? H&M is een groot concern waar ik doorgroeimogelijkheden zag. En zo ging het ook. Ik werk er vijftien jaar, de laatste jaren als international business development manager. Daarnaast heb ik ook vanaf het begin voor Bread and Delicious gewerkt. Meestal achter de schermen; administratie, personeelszaken, sales en marketing, maar als het nodig was ook in de winkel. Dat kon ik er goed bij doen. Nu is het een ander verhaal. SoDelicious is een veel groter bedrijf, meer mensen, meer verantwoordelijkheid. Dus ik heb een sabbatical van een jaar genomen bij H&M en ga ik fulltime voor SoDelicious werken. Toen dit idee ter tafel kwam, was ik meteen enthousiast.

We hebben kritisch naar de markt gekeken en SoDelicious voegt echt iets toe aan het bestaande aanbod in Maastricht. Er is geen horecazaak in Maastricht met een vergelijkbaar concept. Je kunt van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat bij ons terecht voor jouw ‘delicious moment’. Maar of je nu een brood koopt of komt voor een viergangenmenu, alles moet kloppen. Eén zaak, één concept, één team. We moeten het met z’n allen doen. Samenwerken is het credo. Daarmee creëren we synergie in ons concept. Het is spannend, maar ook een prachtige ervaring.”

Wil je last-minute nog een tafeltje en lukt online reserveren niet? Bel ons!
Last-minute tafeltje? Bel ons!